Trött...

Hej!

Dressyrlektionen var jobbig! Puh! Men oj vad mycket tips jag har fått, känns som att ridningen kommer bli tio gånger lättare nu. :)
Började med att rida fram i alla gångarter medan hon studerade oss och sedan sa vad hon tyckte. Vi fortsatt jobba med det vi har lite problem med och tillslut så förstod jag och hittade knapparna hur jag ska rida min häst för att det ska bli så mycket bättre. Fick några riktiga aha-upplevelser när jag kände hur allt bara släppte, sån härlig känsla! :D
Men imorgon lär nog både jag och Shallis ha ordentlig träningsvärk tror jag, red ju i dressyrsadel också idag och det är jag inte så van vid faktiskt. :P

Är iallafall jättenöjd med tränaren! Alltid kul att höra från någon ny vad dom tycker. :)

Ska bli kul att se längre fram om det blir någon förändring på Shalle av dessa nya tips jag fick! :)



Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0