Träningen

Hej!

Träningen gick superbra, jag är jättenöjd med Shalle. :) P. såg skillnad på Shallis sen förra träningen när jag red fram vilket var jättekul, det är roligt när träningen ger resultat. Den där dressyrträningen var verkligen toppen för oss!
Vi hoppade bl a. studs, trekombination+tvåkombination och ett par andra svårare linjer. Måste faktiskt säga att det mesta gick bra förutom en serie när jag klantade lite med avståndet men Shallis hoppade det mesta jättebra. Åh vad glad jag blir när det går bra! :D

Alice red Janne på ridbanan idag och dom var duktiga båda två. Hon travade honom också för första gången och det gick bra även om hon tyckte det var lite knepigt med hans ganska så stora steg. Men det kommer gå jättebra! :)

Nähä nu ska jag fortsätta se slutet av handbollen!



Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0