9 Januari

Hej!

Red ut på en tur i skogen med Shallis idag och det gick så himla bra! :) Snön var perfekt, jag red utan stigbyglar och fokuserade mycket på formen vid ökningarna och minskningarna och tränade även mycket halter. Han var så himla lätt och fin och hade en  jättebra form hela ridturen igenom, i vanliga form kan han bli lite springig när jag sitter ned men icke idag. :) Galopperade nästan ingenting utan la all fokus på travarbetet idag. Vi måste ju träna inför kommande dressyrtävlingar. ;)

Red Janne på ridbanan efter och det gick super! Travde även idag och han lyssnade fint på hjälperna och blev inte springig. Alice skrittade av honom när jag hade ridit klart och dom var jätteduktiga båda två! :) Längtar till dom är redo för tävling! :D



Hejs!

Kommentarer
Postat av: alice

jag längtar och längtar :D

2010-01-10 @ 10:47:24
URL: http://alicebladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0