8 Januari

Hej!

Dagen har varit jättebra! :D

Det gick helt otroligt bra med Janne. Första gången vi provade trava spände han sig lite men han fick ändå inte panik som han fick ibörjan så det var ju jättebra. Travade några gånger till och han svarade fint på hjälperna och saktade av när jag bad om det, kunde t.o.m rida lätt på honom utan att han var rädd. :) Så det var superkul men jag är faktiskt lite chockad att det gick så bra som det gjorde. :)

Min körlektion gick även den strålande! Jag var lite nervös när jag satt mig i bilen men det försvann fort och jag körde från början till slut utan ett enda motorstopp. Min lärare var även hon jättenöjd. :)

Sedan åkte jag hem till A. för att hjälpa henne galoppträna en av hennes hästar på en stor äng. Fick rida han som jag red i terrängen och det gick jättebra. Pigg var han i kylan och det var kul tyckte nog vi båda! :)




Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0