7 Januari

Hej!

Shallis och jag var ute på en liten skrittrunda i skogen idag och jag red faktiskt barbacka, är nog kanske andra gången jag gör det på honom så det tillhör inte vanligheterna direkt men bra gick det. :) Var faktiskt lite mysigt trots att det snöade lite och var kallt men hade bultat på både mig och honom ordentligt med kläder/täcke så frös gjorde vi definitivt inte!


 Massa snö!

 Ser ut som han tuggar lite snett. :P


Imorgon ska mamma rida Shalle och jag Janne på en tur i skogen, vi ska nämnligen se vad lillskiten säger om att ta sina första travsteg under ryttare så det ska bli spännande. :)



Hejs!

Kommentarer
Postat av: alice

det går verkligen framåt!

hoppas det går bra med travstegen också ;D

2010-01-08 @ 15:05:23
URL: http://alicebladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0