4 Januari

Hej!

Båda grållarna fick vila idag, dels pga. snökaos på fm och att det blev mörkt när jag kom dit. Men passade på att frisera dom båda lite grann eller Shalle ganska så mycket faktiskt. Hans man såg anskrämlig ut, stackars häst som har fått gå runt så där. :O Jag är även lite kluven till om jag ska raka honom igen, pälsen har inte växt supermycket men jag är lite sugen på att helklippa honom. Kanske gör det till tävlingarna drar igång i februari istället. :)
Jag tror Janne har det lite jobbigt i munnen för tillfället han håller på och plockar och naffsar på det mesta. Så jag satt upp en liten leksak i boxen till han som han höll på och lekte med lite. :)
 Dålig bild. :(



Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0