27 Januari

Hej!

Dåligt med uppdatering här, jag vet! Men här rullar livet på som vanligt. :)

Mina pojkar är jättefina för tillfället. :)

Janne - gör framsteg varje ridpass och det är superkul! Även Alice har ridit honom några gånger nu och dom är så fina ihop, hon är jätteduktig med honom. Längtar till snön försvinner så vi kan sätta igång med träningen ordentligt! Vill börja med inhoppningen ganska så snart också. :)

Shalle - har varit helt fantastiskt den senaste veckan! Sån hög ridbarhet han har för tillfället har han aldrig haft! Det är så kul när man är på höjden av en kurva, tyvärr börjar det ju dala igen efter ett tag men det behöver jag inte tänka på nu. :P Jag har nog faktiskt aldrig suttit på en häst som är så arbetsglad/arbetsvillig som Shalle, och det var jusst det jag fastnade mest vid under provridningen. Nähä nu får jag sluta sitta här och berömma min lilla Shallis. :P






Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0