19 Januari

Hej!

Tyvärr mår jag inte jättemycket bättre idag men gick till skolan iaf, jag hade nämnligen min första specialidrottslektion för den här terminen idag och det vill man inte missa. :) Tänkte kanske sammanfatta den lite grann senare och göra det med dom kommande lektionerna också då det är intressant. :)
(Ni som inte vet, Specialidrott=inte för sånna som inte kan något om idrott utan specialidrott=satsande människor inom sin sport som får extratid att utöva sin sport och får en mer fördjupning av idrott än vad man normalt läser i skolan. ) Vi är faktiskt endast tre stycken som läser detta på hela gymnasiet och då är det ett ganska stort sådant faktiskt. :P


Shalle- Red ut en lite lugnare tur i skogen, red även på en liten äng också. Han var faktiskt jättefin även idag! Lyssnade super och blev inte alls "springig" som han kan bli när man lägger på för mycket ben. :)

Janne- Min duktiga bebisponny! Tränade lite på ökningar och minskningar i traven, vilket han förövrigt gjorde helt otroligt bra! Tog även en kort galopp i båda varven då underlaget var ganska så tungt för honom.




Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0