12 Januari

Hej!

Idag var mamma och jag ute på en tur med pojkarna, båda skötte sig jättebra. :) Mötte även ett par bilar idag och Janne brydde sig inte ett dugg så det var ju skönt. När Janne började bli trött bytte mamma och jag häst så hon gick hem med Janne och jag fortsatt på Shalle, jag kan faktiskt erkänna att jag blev höjdrädd när jag hoppade upp på honom. :P Vid sånna tillfällen inser man att det är stora djur vi sysslar med! Shalle och jag red vidare till en äng och konditionstränade lite, han jobbade på väldigt bra men var lite stark efter vilodagen igår faktiskt.

Har även klippt Shallis nu ikväll, helklippte han när jag ändå var i farten och han blev fin. :) Han har varit ganska så svettig efter varje ridpass nu så tyckte det var dax. :)

Dressyrträningen blev flyttade till imorgon, då blir det dressyrsadel och lindor runtom! :D



Hejs!

Såhär sa Shalle efter klippningen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0