8 Februari

Hej!

Hann inte skriva igår. Det gick superbra att köra båda två samtidigt i trailern, så skönt! :) Shalle skötte sig toppen i ridhuset och var så jäkla lugn och avslappnad, gick verkligen jättebra. Hade några travbommar framme och ett litet kryss.
Janne var dock lite spänd igår till en början men det släppte efter ett litet tag. Det är bra att Alice är så lugn med honom som hon är. :) När Alice hade skrittat fram och travat något varv med honom så bytte vi häst, så hon skrittade av Shalle åt mig och jag red Janne.
Hoppade med Janne banan för första gång och det gick bra, dock något vingligt. ;)
Nöjd med båda två!
Var duktig och putsade alla lädersaker ordentligt igår också. :)

Idag tog jag en riktig slappis tur i skogen barbacka och faktiskt med hackamore för första gången. Det gick faktiskt bra, tror det är bra för dom att vila munnen någon dag emellanåt när man t ex. ändå bara ska skritta.

Nu ska jag snart till stallet igen för att ta in kusarna och sedan ska jag ut och äta med storhästryttarna i min nya klubb, trevligt trevligt. :)



Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0