5 Februari

Hej!

Shalles sår ser fint ut men tyvärr har inte svullnaden gått ner helt än och han är fortfarande lite varm runt men han rör sig bra. Har beslutat oss för att strunta i tävlingen imorgon och låta Shallis ben få bli helt bra, känns dumt att åka dit och överanstränga det med hoppning. Kommer ju fler tävlingar. :) Men ska ändå följa med A. dit och agera hästskötare, blir roligt men jag lär bli helt sjukt sugen själv. ;)

Igår provade jag rida Shallis väldigt lugnt och han kändes superbra! Var lite orolig att jag skulle känna något men han kändes som sagt jättebra. :) Idag fick han dock vila.


Har även ridit Janne både idag och igår och han fortsätter vara jätteduktig!:) Dock har han blivit lite kaxig både i hagen och så har han börjat testa lite små hyss i ridningen, dock inte så värst farligt. ;)



Tänkte kolla Shalle imorgon efter jag kommit hem och se om jag ska rida eller inte, Janne ska iaf vila imorgon. Om allt är bra med Shalle åker vi förmodligen till ridhuset på söndag, kanske kör båda då för första gången så Janne får jobba lite också. Då följer nog Alice med också så hon får hjälpa till med ridningen. :)




Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0