3 Februari

Hej!

Shalles sår var jättefint idag! Endast lite varmt runt om men ingen svullnad och han visade inga tecken på hälta heller. Hoppas han känns OK att rida imorgon. :)

Hjälpte Alice att rida Janne idag och dom var superduktiga, som vanligt. ;) Ridbanan var tyvärr alldeles för tung att vara på idag så vi gav oss ut på en tur i skogen istället och det gick bra. Jag var nog tröttast av alla när vi kom hem igen tror jag, jobbigt att pulsa i snö. ;)

Även att jag redan fått min motion idag ska jag och min kopmpis till gymmet ikväll igen, blodad tand vare här! Hade faktiskt inte mycket till träningsvärk idag vilket var skönt så ikväll kör vi på lite hårdare. :)






Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0