Min älskade

Du kom som ett litet yrväder och charmade alla i din omgivning.
Du gick rakt in i mitt hjärtat från första gång jag såg dig!
Jag bevarar alla fina minnen med dig långt in i mitt hjärtat.
Du är oförglömlig och jag kommer aldrig igen finna någon som dig.
För det finns inte.


Tårarna rinner längs min kind...
Ett del av mitt hjärta är borta, kommer den delen någonsin att komma tillbaka?
Tiden läkar alla sår sägs det men hur blir det med ärren?
Tanken på att den man älskar mest plötsligt har försvunnit och aldrig kommer tillbaka igen gör så ont.

Jag har gjort det svåraste som finns. Tagit ett förevighetsfarväl.









You´re the day That changed it all

With every bit of me With all my heart
With every single breath I´m gonna love you

I´m gonna love you endlessly
With every bit of me



R.I.P mitt älskade hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0