20 september

Hej!

I helgen har jag varit på Apun varje dag men igår hann jag med att träffa Dani som vart hemma över helgen, bifogar även en vacker bild på henne: ;D


Min häst har fått en välförtjänt vila i tre dagar nu, men imorgon är det dags att ta tag i ridningen igen! Äntligen! :D Men det ser ut som att han behöver sig ett bad också för usch så skitig han är! :P

Såhär ser schemat ut för min häst denna vecka för tillfället:
Måndag: Uteritt
Tisdag: Lättare dressyrpass
Onsdag: Hoppträning
Torsdag: Uteritt
Fredag: Vilodag?
Lördag: Markarbets pass
Söndag: Tävling

Ska rida Danis ponny denna vecka lite också, så här ser hennes schema ut:
Måndag: Dressyrpass
Tisdag: Hoppa
Fredag: Markarbete
Lördag: Tävling
(om ni undrar så sköter hennes mamma uteridningen)


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0