14 september

Hej!


I lördags var jag ju som sagt var på Elitföl auktion på Flyinge med Alicia, men vi började med lite strosande inne i Malmö det enda jag köpte där var en tröja från Zara. Sedan begav vi oss till Flyinge och kollade på alla fina föl och det var väldigt kul men det var lite dåligt med köpare där, endast 15% av fölen blev sålda. Det blev en lång men mycket bra dag! :D

På söndagen var jag och tävlade, det gick toppen! :) Det är verkligen jättekul nu när min häst börjat mogna ordentligt i både huvud och kropp när både jag och andra ser det och får massa beröm. :) I den sista klassen var han helt grym! Dom hade maxat ganska rejält med ca 5-10cm men inga tvivel i min häst alls och han har börjat "leta hinder" väldigt mycket så jag blir helt chockad. :O Så stolt över han och över mig själv som faktiskt kan erkänna att jag faktiskt rider han ganska så bra nu och att några pusselbitar börjar komma till rätta! :D <3

Idag har jag jobbat (som jag förövrigt ska göra hela veckan! Endast EN ledig dag!!!) och nu ikväll har jag varit i stallet, blev en lång och välförtjänt skrittur i skogen. :)

Imorgon hade jag tänkt mig en uteritt med lite konditionsträning innan jag ska stressa iväg till jobbet. :)



Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0