10 september

Hej!


Ojojoj vad länge sen jag var inne på bloggen, men jag har haft mina själ som ni kanske såg i det senaste inlägget. Men det är faktiskt så att man måste gå vidare i livet även om man inte tror det finns någon möjlighet till det när man ligger där i sängen och gråter. Varje dag är jobbig men det går hela tiden frammåt, han har det bättre på den vackra plats han befinner sig på jusst nu. <3

Det som har hänt under den senaste tiden är:

Jag var ju inne på dressyrträning för en ny tränare med min hoppehäst för första gången på länge, och jag kan inte annat än att säga att det var roligt. :) Fick många bra kommentarer,han tyckte att min häst har bra gångarter med ett plus för galoppen, han tyckte också att min häst har en mycket bra exteriör för att vara hopphäst, japp det var några. ;) Så vem vet det kanske blir någon mer dressyrlektion inom en snar framtid. :D

Jag har varit och på en klubbtävling, hoppade endast 1m och det gick helt ok men Shallis blev lite för taggad och kom nära ett hinder så där fick vi ett pet.

Igår var jag på hoppträning för världens bästa P! Det gick verkligen jättebra! :D Vi hoppade studs, två olika kombinationer, travhoppade och ännu en studsserie med väldigt kort avstånd. Det känns verkligen skillnad nu på Shallis mot för ett par månader sen och det är så kul för alla ser det också. :) Jag kan inte annat än att bli stolt! :D

Jag har också ridit Danis lilla sur ponny lite också, men nu har hon iaf lärt sig var gränserna går för hennes beteende. :P

Och jusst ja! Jag är ute på praktik nu också och det är väl inte så jättekul. :P

På lördag ska jag med Alicius och hennes far ner till Flyinge för att titta på fölisar och såklart hingstarna och de vackra stallen, det ska bli kul :D Nu var det snart en vecka sen jag träffade henne också så nu börjar det minsann bli dags! Hihi <3

På söndag ska jag och min polle iväg på tävling och vad är det? KUUUUUL!!! :D

I helgen kommer också Dani hem men vi hinner typ inte träffas någonting iom att jag är så upptagen, men vi få ta det nästa helg istället. :) Min lilla Dalle som jag saknar SÅ mycket! <3


Herregud vilket långt inlägg! Skrivkramp fick jag :P




Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0