1 september

Hej!

Uppdateringarna här på bloggen blir bara sämre och sämre :P

Kan ju berätta lite vad som hänt i mitt lilla liv dom senaste dagarna:
I Söndags var jag iväg på hopptävling med min häst och det gick superbra! Han var felfri i båda klasserna och hoppade som bara den, det var lite tråkigt att det inte fanns en högre klass som jag kunde efteranmäla till men men det får jag ta senare. :)

I helgen red jag också Danis ponny lite grann, om vi säger såhär: Dani och hennes ponny har precis samma humör (och då menar jag inte det positiva, host host)! :P  Dani kommer förövrigt hem i helgen också, lycka! :D

När jag ändå är igång kan jag skriva ett litet träningsschema för min häst denna vecka, kan ändras lite men för tillfället ser det ut såhär:
Måndag: Uteritt
Tisdag: Lösgörande arbete på banan
Onsdag: Dressyrlektion
Torsdag: Uteritt
Fredag: Vila
Lördag: Lättare markarbets/hoppass på banan
Söndag: Tävling


Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0