Outfit

Eftersom jag är ett litet utrustningsfreak kan jag skriva en liten (sen!) tävlingsoutfit från tävlingen i söndags. :)

Jag:
Vita Pikeur ridbyxor
Mörkblå KL strumpor
Flerrandig IW skjorta
Svart Jacson kavaj
Svarta Roeckl ridvantar
Svart JW/CO hjälm + Racesafe väst
Svarta Tretorn stövlar
Och ett svart/guldigt spö

Shalle:
Svarta Eskadron Flexisoft senskydd/bakskydd + boots fram
Svart Prestige versailles + svart Capone sadelgjord + svarta Samsons stigläder + Intec ledade stigbyglar
Svart Dyon träns + Märkeslös martingal
Marint Equiline schabrak med röd+vitt kantband
Marint Rhino(HW) ridtäcke
Och för att inte glömma den lilla turrosetten i manen ;)

För tillfället på tävling vågar jag inte ta något annat schabrak än det jag hade för det har gått bra varje gång jag har det :) Så vågar helt enkelt inte byta!

Så det är ungefär såhär vi såg ut fast att utomhus säsongen är slut. Usch det gillas inte! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0