Kväll

Hej!

Ridturen idag blev inte så lugn, min häst var nämnligen inte alls sugen på att bara skritta. Idag hade vi iaf förberett oss på alla älgloppor med täcke och håret innanför jackan. :P
Sedan skulle jag hjälpa Alice men hon tyckte att jag skulle ta den andra shettisen och att vi skulle rida ut istället hihi och så blev det, tur att man inte är så lång iaf! :D

Nu är nog planeringen för Shallis färdig:
Måndag: Skrittur
Tisdag: Dressyr
Onsdag: Hoppning i ridhuset
Torsdag: Uteritt
Fredag: Vila
Lördag: Dressyr/lösgörande
Söndag: Tro det eller ej, men ev. dressyrtävling ;)

Imorgon ska jag träffa min kära vän Elin som är hemma från Skåneland över lovet. :D


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0