Irriterad!

Nu börjar jag inte med hej för nu är jag så j*vla irriterad på blogg.se! Först tar det 5min att komma in på sin sida, sedan tar det 5min och få upp statistiken och sedan ytterligare 5min att komma till nytt inlägg. :( Undrar hur lång tid det kommer ta att posta detta inlägg, om det ens går :O Uscha!

Kan ju berätta om min och Shalles ridtur idag när jag fortfarande är irriterad ;) Tänkte ta en längre, lugn och skön skogstur idag men så blev det inte. För när jag kommit typ 100m in i skogen är Shallis jätteirriterad, går och sparkar med bakbenen, viftar med svansen och taktar då vänder jag mig om och ser att det är säker ca.15-20st äckliga älgloppor på hans rumpa och i svansen. Jag tar bort dom och fortsätter i hopp om att det inte är så många fler men icke då! Det fortsätter så hela vägen och när det flyger in en såndär äcklig sate i MIN mun vänder vi hemmåt. Så skön var vår skrittur idag! :P Usch jag HATAR älgloppor!

Min klippmaskin kom idag! :D Wihoo, så imorgon ska jag se om jag hinner klippa lite. :)




Hejs! (måste ju iaf sluta som vanligt! ;)  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0