26 Oktober

Hej!

Blogg strulade som vanligt igår så jag kunde inte skriva något. :(

Var ju iaf och tävlade igår på en otroligt fin nybyggd anläggning, och det gick väl lite sådär.
I första klassen var vi nolla och han kändes fin :) Iandra klassen vet jag inte vad som hände, jag red som en kratta och min häst petade två hinder. Visst två hinder kanske inte är någon större fara men jag fick ingen bra känsla alls. Aja bara ta nya tag till nästa tävling! :D Min far glömde både kamera och videokameran så inga bilder blev det. :(

Jag hade tänkt lägga ut en liten veckoplanering men det är fortfarande oklart vad som häder i veckan så jag lägger ut när jag vet. :)

Idag ska jag iaf ut och skritta en tur i skogen och efter det ska jag hjälpa Alice med ridningen. :)


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0