2 oktober

Hej!

Har nyss kommit hem från stallet. Idag var det tänkt att vi skulle rida ut på en långtur men när vi kommit en bra bit hemifrån så märker jag att hans ena sko bara sitter fast med två söm så jag hoppar av och kollar, försöker sedan dra bort skon och då lossnar ännu en söm men såklart får jag inte bort skon för den resterande sömmen sitter som berget. Så då var det bara att börja traska hem, Shalle men sin lösa sko och jag halvt springandes bredvid. :)
När jag tillslut kommit hem så lyckas jag dra loss skon och så lindade jag hela hoven så han inte skulle lyckas trasa sönder den en massa.
Egentligen skulle ju hovslagaren kommit idag men oturligt nog så hade han fått någon form av magsjuka. Men han kommer imorgon istället, det är han så illa tvungen till iom att jag ska på tävling på söndag.

Nu ska jag duscha och göra mig iordning för i em/kväll ska vi fira min lilla lillebror som blir fjortis! ;D

Efter det så ska jag träffa Dallus. <3


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0