13 oktober

Hej!

Sitter nu i skolan och väntar på att rasten ska ta slut.
När jag kommer hem blir det till att byta om till ridkläder och sticka till stallet, hade tänkt markarbeta lite på banan idag. Hästen min har ju vilat över helgen så han var rejält pigg igår och jag förmodar att han är det  idag också. :)

Shallis planering denna vecka:
Måndag: Lättare trimm på banan
Tisdag: Markarbete
Onsdag: Längre uteritt, intervallträning
Torsdag: Trimma
Fredag: Uteritt
Lördag: Ridhuset?
Söndag: Ridhuset?
Som sagt är det ingen tävling denna helg heller, supertråkigt! Jag blir faktiskt lite omotiverad när jag inte har någon tävling på helgen att se fram emot. Men hade tänkt åka till ridhuset någon av dagarna i helgen, alltid roligare att åka iväg! :D Men planeringen kan alltid ändras så det är inte säkert att allt kommer hållas mot veckans slut.

Nähä nu börjer jag snart!


Hejs!

Kommentarer
Postat av: daniella

BARA SKIT I ATT SKRIVA ATT JAG KOMMER HEM GÖR DET DIN STENIGA JÄVEL!!! XD <3

2009-10-13 @ 15:47:49
URL: http://daniellaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0