Recension - Moser Avalon

Tänkte skriva en liten recension om min klippmasin. :)

Har ju bara klippt med den två gånger och kan väl kanske inte göra en så jättebra recension om den redan kanske, men men. :P
När vi letade maskin för några månader sedan så var det enda kravet att den skulle vara sladdlös och till ett vettigt pris. Efter mycket letande så kom vi fram till att denna lät väldigt bra och hade hört att många gillat den, vi hittade den även till ett bra pris på en sida även om det var lite mer än vi tänkt.
Jag tycker den är jättesmidig i.o.m att den är sladdlös och lätt att ladda upp, den är väldigt tyst och klipper jämnt och fint.
Så hur jag kan sammanfatta den efter denna korta tid är jag väldigt nöjd. :D Det är nog värt att tänka på att lägga några extra kronor på en bra maskin som förhoppningsvis kommer hålla flera år!

Levereras i en praktisk "ryktbox" med olika borstar, olja, extra skär, batteri m.m. Man får även med en slags sele att fästa batteriet i och som man kan stoppa i maskinen i när man ex. borstar av hästen. Även den är väldigt bra. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0