9 November

Hej!

Orkade inte skriva igår så det fick bli idag istället. :)
Igår var jag på klubbhoppning med min vita springare och det gick lite medelmåtta bra. I första klassen kom jag tvåa (var även första avd.A starten!), skillde bara några ynka tiondelssekunder mellan mig och ettan. I andra klassen fick vi ett riktigt skitpet i grunden men den rundan kändes verkligen allt annat än bra. Uscha! Bara till att stryka ett sträck över det och träna vidare. :) Ett lite skarpare bett ska jag prova för att se om det blir någon skillnad, han har nämnligen blivit väldigt stark på tävling och jag känner mig inte så snäll när jag får dra så mycket i honom så därför är det bättre att prova ett skarpare bett för att det förhoppningsvis ska räcka att säga till honom en gång bara. :)

Idag red faktiskt min mamma Shallis när jag tömkörde Janne. Båda skötte sig jättebra och Janne var superduktig idag när jag hängde på honom. Kul kul! :D



Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0