22 November

Hej!

Nu var det länge sen jag skrev något här! Så tyckte det var dags. :)
Idag har vi ju varit på tävling, likaså igår.

RK Udden
100+110cm avd.B
4+8
Skitpet i 1m. I 110 hade jag inga som hellst förväntningar var ju trots allt bara vår andra 110 och den första inomhus men jag är nöjd. Hade som mål att komma runt banan med en bra känsla och det tycker jag att vi gjorde. Ena petet var faktiskt helt och hållet Shallis fel och det andra var en ryttarmiss. Men jag är nöjd! :D

ORK
90+100 avd.B
4+0
Så jäkla fin han var i båda klasserna idag! Och jag kan faktiskt erkänna att jag red han jäkligt bra idag, fick verkligen till allt som vi jobbat med! :) Skitpet i 90, svårt räcke snabbt ur sväng.  1m kändes så himla bra! :D

Skönt att avsluta säsongen med ett leende på läpparna och känna att JAG fick till det som vi jobbat på detta år och känna hur mycket Shalle har utvecklats.

Tyvärr inte mycket bilder, pappsen hade fullt upp med filmkameran. ;) Men här är en från prisutdelningen i 1m:


Haha Shallis ser jätteliten ut! Men fuxen bredvid och den bruna längst bort ligger runt 175cm. ;) Min är ju "bara" runt 168cm.



Hejs!

Kommentarer
Postat av: alice

jag som tycker att shalle är jätte stor :D

2009-11-23 @ 08:57:25
URL: http://alicebladh.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hihi jaa, han är lagom för mig iaf! :D

2009-11-23 @ 09:14:47
URL: http://hopeandcourage.blogg.se/
Postat av: Daniella

Shalle lilla söta shalle:) Han är så duktig så! =)

2009-11-23 @ 13:24:01
URL: http://daniellaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0