2 November

Hej!

Uppdateringen har varit usel men så är det när man har varit upptagen, blogg.se är ju segt som vanligt också!
Igår var jag ju som sagt på dressyrtävling och det gick faktiskt bättre än väntat, jag överlevde, kunde sitta ner hela tiden och Shalle gick i en stadig form i traven. :) Procenten var inte den bästa men det var den tyvärr inte för någon (lite onödigt att döma jättehårt på en klubbtävling tycker jag), men fick iaf kommentaren att jag har en bra sits som jag blev glad för, kul att även få höra det av en dressyrdomare. :)

Har ju också var och hämtat hem en sällskapsponny åt Shallis i.o.m att han inte kommer ha någon sen. Det är en Welsh mountain vallack med fin stam och dubbeldiplom från 3-års testet+en 10 på traven! :D Han är bara tre år och är inte inriden men jag har redan börjat hänga på honom och det går jättebra! Tur att man inte är så lång så att även jag kan sitta på honom, men tanken är ju att Alice ska hjälpa mig med ridningen sedan. :) Shalle och han blev kompisar med en gång så jag hoppas att det blir jättebra! Söt är han iaf lilla "Janne"! :D  Bild kommer!



Hejs!

Kommentarer
Postat av: alice

Jaaa, han och jag ska bli bästa vänner för livet.

Han ska också bli min framtida tävlingsponny :D:D

<3

2009-11-02 @ 15:01:14
URL: http://alicebladh.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hihi jaa ;D Självklart ska han det! :D <3

2009-11-02 @ 21:54:10
URL: http://hopeandcourage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0