Wihooo!

Idag har jag ridit, jippie! Som jag längtat!!! :D Det gick jättebra, jag tror min häst fattade att han var tvungen att ta det lite lugnare idag så han lullade runt som en gammal klok handikapp vallack. Han var så rolig också när vi skulle galoppera så kunde jag inte göra galoppfattning men då så sa jag bara galopp så fattade han, gullhästen:) Men ska väl vara ärlig och säga att det gjorde ganska så rejält ont att rida lätt och hoppa av honom. Men men det är smällar man får ta ;)
Men en sak är säker: på onsdag ska jag hoppträna! Jippie!!! Får ta det lite lugnare, sitta ner i traven, inte stå i fältsits så mycket, skritta mycket, det är inte så mycket jag kan göra men det löser sig för nu ska jag fasen hoppträna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0