Träningen

Hej!

Jag hann inte skriva igår, blev sent. Träningen gick mycket bra med tanke på omständigheterna, P undrade vad jag gjorde på hästryggen redan han trodde inte att jag skulle komma. Klart jag skulle! ;D

Här är övningarna:
1. Cavalletti på volt, 5,5m emellan. När vi hade gjort det några varv la vi till en kombinaton, höger varv, direkt efter cavallettin styra in på det jättesmala a. hindret och ut 3 språng på ett räcke.

2. Cavalletti som ovan men i vänster varv och ännu en snäv sväng till första hindret i den andra kombinationen och ut 2 språng på en oxer.

3. Kombination, in på en vattenmatta och ut 1 språng på ett räcke, sedan samla ihop och in på cavallettiserien igen.

Roliga övningar! Men gjorde väldigt ont en gång när vi kom fel på ett hinder och jag smällde i knät i sadeln och hela knät typ vred sig. Aj!

Jag fick beröm av P, han tyckte att jag red väldigt bra för att ha så ont som jag hade. Är man envis så går allt! :D

Idag får både mitt ben och hästen vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0