Träning

God kväll!

Har ju som sagt varit och hopptränat för P nu ikväll och träningen kan bara beskrivas med ett ord: Fantastisk!
Shalle var så sjukt fin, han har verkligen utvecklats och blivit mer balanserad och hoppar mycket rundare och finare språng. Jätteroligt! Men fick själv en massa beröm om att jag har utvecklats mycket i min ridning på bara några månader, det blir jag alltid glad av att höra :D
Som vanligt hade P byggt upp en massa olika hinder, idag tränade vi på kombinationer, studs, hur man ska rida på långa anridningar och vattenmatta. Det känns som han alltid lyckas hitta dom "rätta" övningarna för mig och min häst. Är jätteöjd med denna träning!

Har fått mitt träns nu också men har ej hämtat ut det än får bli på fredag för imorgon är det ju röd dag.

Jag trodde verkligen att jag skulle trilla av eller att det skulle gå jättedåligt på träningen för denna dag har verkligen varit hemsk! Betygen, lärare som är dumma i huvudet, skolan.... Usch det vill jag bara glömma! Tur att min vita springare gjorde kvällen till något bra iaf när resten av dagen har vart hemsk. <3

Nu ska jag strax gå och göra ett försök till att sova, ska upp tidigt imorgon för jag är funktionär hela dagen på klubbens tävling.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0