Kvällen

Hej!

Ikväll har jag ridit igen och det gick bättre idag men fortfarande satikens ont vid lättridning. Jag tog också några småsprång idag och då kommer mitt stora leende fram när jag har ett hinder framför mig! Då trivs jag som bäst! :D Shallis var jättesnäll även idag, han är så avslappnad och harmonisk för tillfället. Jätteskönt att han är så smart att han fattar när han ska ta det lugnare med mig.

För tillfället är det en jobbig tid med alla dessa jobbigt brunstande ston, skriker och sparkar är det enda dom gör. Ston är som sagt var inte mitt favorit kön på hästar. Visst man ska inte döma hästar efter kön, färg m.m men det är svårt att låta bli när man mest har dåliga erfarenheter och alla är vi ju olika som har våra egna favoriter, finns alltid något för alla! :D

Glädjande besked är toppen, hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0