Hej!

Hejsan!

För mig rullar livet på, tråkigt att jag inte har kunnat rida bara. Men imorgon blir det förhoppningsvis första ridturen på länge! :D Jippie!!! Jag hoppas det går bra och inte gör allt för ont så jag kan hoppträna för P på onsdag, har fått låna ett knäskydd av A som hjälper till att stödja upp knät lite. Hoppas det går bra!

Tråkigt är att Shalles fina träns har gått sönder, men som tur var klarade sig pannbandet. Men nu har jag ju en bra anledning att köpa ett helt nytt vackert träns, (eller hur Elin?! Hade behövt dig nu att välja! Du som förstår det här med utrustning ;D)

Nu hoppas jag att jag kommer igång att rida och kan börja träna ordentligt igen, som tur är har A ridit honom nu när jag vart skadad så han har inte tappat all kondis. Det tackar jag för!

Har vart dålig på att uppdatera nu men har fortfarande ingen data, ingen motivation, inte haft mycket att skriva om när jag mest har gått hemma och haltat men det hoppas jag det ska bli ändring på nu! Nu ska fasen motivationen tillbaks :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi får ta en ordentlig träns diskussion över msn ngn dag ;D

saknar dej :( <3

2009-05-04 @ 18:05:15
URL: http://elinjon.blogg.se/
Postat av: J

JAAA!!! Det måste vi göra! :D

Åå jag saknar dig också <3

2009-05-04 @ 18:52:26
URL: http://hopeandcourage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0