Dagen

Hej!

Idag har jag ridit ett lite kortare markarbetspass på ridbanan, kände så gas och broms fungerade vilket det gjorde mycket bra. Tränade också lite öppna och skänkelvikningar, även det gick bra. :D 
Så nu är jag pepp till tävlingen imorgon!

I helgen skulle jag egentligen åkt till skåneland och hälsat på min kära Elin men så blir det inte för hon ska hem och tävla sista omgången i dressyr allsvenskan. Hade ju velat se hennes boende och skola men men får bli en annan gång, jag får ju ändå träffa henne i helgen :D

Imorgon ska jag till tandläkaren, min största skräck efter kossorna, och jag har magknip redan nu! Någon som kan följa med och hålla mig i handen? För mina föräldrar vägrar :P

Det var alles från mig, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0