29 maj

Hej!

Idag blir min första mening: Jag är så satikens glad och livet leker! :D
Ni som känner mig vet att det inte är ofta jag säjer det men idag då har jag banne mig vart glad!

Dagen har jag spenderat i Norrköping, först Norrköping horse show och sedan inne i stan. Mycket trevligt allting!
Jag bara älskar dom dagarna då man vaknar upp utvilad, har något att se fram emot, inga negativa saker som svärmar i huvudet och allt bara rullar på. Okej helt underbart har det väl inte varit med tanke på min smärtande träningsvärk men man kan ju inte få allt. ;D

Jag kände mig som en galen turist när jag tog kort på detta fina vattenfall:


Här stog jag på en liten bro över det. :)


Blev faktiskt inga kort inne på tävlingen, typiskt mig att istället springa fram och ta kort på ett vattenfall. Äsch hästar har jag ju runt omkring mig jämt men ett vattenfall är ju inte ofta man ser. :P


Hur vet man att man gör rätt val? Är det magkänslan man ska gå efter? Eller vad andra säjer åt en? Ska man göra "fel" val bara för att andra vill det? Vem är det egentligen man ska lyssna på? Sig själv? Andra?
Detta är ett lätt val för mig, har alltid varit kommer alltid vara. Med det har jag gjort mina val!  Hoppas du också gör dina val på bästa möjliga sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0