28 maj

Hej!

Idag har jag vart i Kalmar hela dagen med klassen och en till klass. Först var vi på Barometern där vi fick göra en egen tidningsartikel, lite drygt faktiskt, och sedan fick vi fri tid till shopping och lunch. Med mig hem följde en blommig kjol från Gina Tricot. Sedan vandrade vi till Klamar slott för en guidad visning som jag tyckte var lite intressant faktiskt. :)




När jag hade kommit hem åkte jag till stallet och red ett dressyrpass på ridbanan på min vita kuse och det gick superbra! Vi övade mycket på ökningar och minskningar i både trav och galopp, det börjar gå riktigt bra nu faktiskt :) Tränade också på våra "galoppiruetter" och dom gick också super idag! Sedan blev det också mycket sidvärtsförflyttningar. Jag vart väldigt nöjd med dagens pass faktiskt! :D

Nu har jag ont i huvudet och en rejäl träningsvärk sen sjukgymnastiken igår, så det får väl bli en ganska tidig kväll för min del.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0