21 maj

Hej!

Idag har jag som sagt var varit funktionär, men när jag kom dit visade det sig att jag skulle vara speaker. Hjälp! Men det gick bra, blev nästan lite roligt efter ett tag att sitta och rabbla upp stam, ålder m.m Har fått se många fina ponnyer idag också, roligt!

Efter det åkte jag till stallet med huvudvärk red bara en lugn skrittur ute i skogen på ca.45min, härligt väder och härlig häst gör även en tråkig skrittur härlig. :D

För morgondagen har jag inga större planer, ska hämta ut mitt träns, förhoppningsvis få en ny data, och förmodligen en liten tripp med min älskade lilla mormor. Jag tror min häst får sig en välförtjänt vilodag imorgon faktiskt.

Nehe nu ska jag plugga och ta en huvudvärkstablett!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0