18 maj

Hej!

Idag har jag ridit ett lättare pass efter gårdagens långtur, tror faktiskt att jag hade mer träningsvärk än hästen. ;D Så red lite på banan först och sen ut i skogen, blev lite bus i vattenpölarna. :D Provade också ett nytt bett idag, och det gick faktiskt bra.

Min snälla pappa har vart och köpt mig en ny data, får förhoppningsvis hem den på fredag. Så då kan jag snart börja lägga in lite bilder igen. :)

Jag hoppas också jag får hem mitt träns den här veckan som jag har klickat hem.

Imorgon har jag en kort dag i skolan har bara ett nationellt prov i matte och sen slutar jag vid sisådär halv elva. Skönt! Efter det ska jag till min nya sjukgymnast, det blir bra att höra vad han har att säga och kanske ge lite råd.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0