17 maj

Hej!

Dålig uppdatering men har ej varit hemma.
Igår red jag ett litet hopp/markarbetspass på banan, tränade på att få han kvick och hoppa direkt ur sväng.
Idag red jag och min lilla Dalle ut på våra kusar, blev först till sandtaget där dom fick jobba på ordentligt och sedan red vi vidare till Forshults sjön där det blev lite plask i vattnet efter mycket om och men från min häst. ;D Trevligt trevligt vart det men något ont i rumpan efter två timmar i sadeln, så länge har jag inte suttit i sadeln på länge.

Nu har jag vart duktig och gjort skoluppgifter och till TS. För nu ska jag snart på TS möte.

Min datas liv gick tyvärr inte att rädda den hade för stora inre blödande skador, tyvärr. Jag som älskade min lilla vackra grå data! R.I.P min grå data... Men bilderna på den går förhoppningsvis att rädda, tur det. :)


Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha inre blödande skador. du är bara för go du. min LILLA jossa.<3 ;P

2009-05-17 @ 23:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0