14 maj

Hej!

Idag mår jag inte bra och det blir bara värre och värre under dagen också, var likadant igår. Fryser som sjutton, huvudvärk och öm/stel i varje muskel på kroppen. Tror att det är för att jag har ridit lite ordentligare nu på senaste tiden, lite överträning förmodligen. Därför har både jag och min häst vilat nu ett par dar, men honom gör det bara gott för han brukar vara jättefin efter en liten vila.

Nu ska jag göra en ny beställning från ett annat företag som hade mitt träns hemma.:D Sedan krypa ner under täcket och läsa ut den engelska skitboken som vi har prov på imorgon. :(

Telefoner kan vara väldigt bra att ha, speciellt när det kommer glädjande besked ur dom. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0