Första inlägget

Hej hej!
Nu har t.o.m jag skaffat mig en blogg som alltid har sagt att jag inte ska göra det men men tiderna ändras. :D Vi får väl se hur mycket jag kommer anstränga mig, men jag kanske överträffar mig själv och blir fast här.  ;)
Jag skriver det med en gång att denna blogg ska jag försöka att inte skriva som en dagbok för det är inte det jag vill ha den som, utan det kommer mer bli som en hästblogg där jag kommer lägga upp utrustning, träningstips, bilder m.m Sånt som intresserar mig helt enkelt!
Jag vill också ge Daniella ett jättestort tack för all hjälp! <3
Ikväll blir det hingstvisning i Västervik, så vi får väl se om det kan tänkas dyka upp några bilder här inom dom närmsta dagarna. :) De visas många fina hingstar där ikväll bl a. Hip Hop, VDL Empire och Fetcher N. Så det blir nog roligt :)

Det var allt från mig.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0