Val...

Hur gör man ett bra val som man blir nöjd med i framtiden? Känslan? Vad ska man överväga? För/nackdelar? Andras åsikter? Gå efter magkänslan eller hjärnan?

Jag har det väldigt jobbigt för tillfället! Har fått lite hjälp ikväll men behöver höra vad ett par andra tycker också innan jag bestämmer mig.
Jag känner att oavsett vilket val jag väljer kommer det bli fel och jag kommer ångra mig... Suck!!! Jag vill gå i mellanstadiet och vara bekymmersfri, allt var så lätt då. :)

Jag har oroligt mycket tankar i huvudet för tillfället, vilket är ovanligt, och det jobbiga är att det inte är många som förstår eller kan ge några goda råd för de inte förstår vad det innebär. Dessa tankar tär på kroppen och jag vill bara hem, lägga mig under täcket och ta en ordetligt stor funderare men så blir det inte. Dagen jag ska hem är förmodligen den dagen då ett val ska ha bestämmts och det stressar mig.


Äsch nu vet jag inte vad jag skrivit, får bli som det blir, är så sjukt trött! Vid 22.32 är jag trött!!! Herregud!!! Brukar vara vid runt 02.00 som jag blir trött i vanliga fall så ni förstår ju... Nähä nu bli det bara svammel så..


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0