Länge sen!

Hej!

Kan ju bara börja säga, vad gulliga ni är! Även att jag sagt att jag inte kommer uppdatera så är ni inne och kollar. :D
Jag fick låna en tjejs data här nu så det blir ett snabbinlägg. :)
Här är allt bra och superfint och förstås finns det massa fina hästar. Jag får rida mycket, idag har jag ridit 4 hästar och longerat en så det är hårt. Nu har jag iaf börjat komma in i rutinerna och kan faktiskt alla hästars namn( ca.24st som jag lärde mig på typ 2-3 dagar, haha), de första dagarna var jag helt sjukt trött men det är klart gå upp vid 06.30 och jobba till 6 halv 7 är ganska hårt. ;D.

Bara så ni vet så saknar jag er där hemma en massa! Kommer förmodligen hem på måndag eller tisdag, ha det så bra så hörs vi!


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0