5 juni

Hej!

Idag har jag verkligen inte gjort något speciellt bara tagit det lugnt. Skönt ibland! :D

Jag gick upp tidigt för att fodrade och släppa ut alla pollar. Idag var tyvärr min häst lite sämre, lite svullen och värmeökad i kotan. Kotledsinflammation? :o

Sedan var jag och tränade på sjukgymnastiken, idag pressade jag mig själv lite mer än vanligt och körde lite spinning när jag ändå vart i farten! Jobbigt men skönt! :D

Resten av dagen har jag bara legat hemma och slappat. Kollade ganska länge på den pågående tennismatchen och har ätit godis.

Min far slängde ur sig en otroligt sjuk kommentar idag när jag sa att jag var sugen på något gott.
- Jaha, men gå och kolla i kylen det finns nog körsbärstomater där. 
Haha herregud! Ibland fatter dom verkligen inte. :D

Nu har jag kommit in i en period igen då jag är så sjukt sugen på att tävla, men det lär ju dröja...

Passar på att gratta till alla studenter på den stora dagen!


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0