30 juni

God kväll!

Dagen har vart toppen! Var först hemma hos min kära vän Alicia som gödade mig som bara den, men gott var det! :9 Vi trodde att det skulle gå att sola och bada lite idag men det vart ju inte så superfint väder så blev inget med det men vi hade jättetrevligt ändå. Åh vad jag hade saknat dig! <3
Sedan var jag och Dani hemma hos en i stallet för att fira att hon fyllt år, det var också kul. :D

Alltså inget stall idag för min del, min mamma är bäst som tar hand om mina pojkar när jag har fullt upp!

Imorgon är jag lite upptagen så får se hur mycket bloggande det kommer bli då. :)



Gonatt!


Kommentarer
Postat av: alicius

Tack för du kom och hälsade på =) Jag ringer dej senare idag! =)<3

2009-07-03 @ 11:52:03
URL: http://alicialundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0