3 juni

God kväll!

För tillfället sitter jag här med tårar stigandes i ögonen p g a. att min fruktansvärt smärtsamma träningsvärk har kommit, och denna gång i båda benen samtidigt! :´( Jäklar vad ont det gör!

Idag skulle jag ju hopptränat för P men efter ca.2 travsteg känner jag att något inte stämmer, visst inte halt direkt men ganska så stel var han och mycket riktigt så blev det mycket värre på mindre volt. Så det var bara att tacka för sig och åka hem. Nu ska han vila några dar och sedan longeras framåt helgen, blir han värre så blir det boxvila. Blir han inte bra så är det bara att ringa ATG, stackarna vi är typ stammisar där nere. Detta var extra tråkigt iom att detta skulle ha varit sista hoppträningen innan jag sticker och att jag skulle ha tävlat på lördag. Men det viktigaste är att han blir bra!

Idag blev det lite shopping igen :D

Marinblå Equipage ridjacka, superfin! Bilden är inte så bra.


Vardags bakbenskydd från Hansbo:


Idag har jag också inventerat min garderob och min slutsats blev att jag äger väldigt många par ridbyxor! :D

Imorgon slutar jag skolan vid 10.40 efter det blir det att åka till stallet och kolla hur min vita pojke mår.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0