28 juni

God kväll!

Dagen har spenderats med Dalle och hennes familj på Öland med sol och lite bad och i Kalmar för lite shopping. Jag handlade lite smått på rean :) Sedan åkte vi en snabbis till stallet, jag tog en liten skrittur på min vita springare och pysslade om mina pojkar. Nu ikväll tog jag och hunden en väldigt skön långpromenad, så skönt på kvällen när det är lite svalare :D
Imorgon ska jag sola, bada, jobba lite grann, rida, ta en långpromenad och såklart sova ut för en gångs skull! :D

Jusst ja! Kvällen igår var bra även om det inte blev som det var tänkt men va sjutton det hinner vi med Dallis! ;D

Nähä nu väntar någon film och sängen på mig!



Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0