27 juni

Hej!

Det blir ett tråkigt inlägg för jag är inte alls på humör för att blogga.
Kvällen igår umgicks jag med två av mina små underbara stallkompisar och vi hade trevligt även om jag var oförskämt trött. :P
Idag har jag varit funktionär och hjälpt Dani på tävling. Ingen kommentar om det förutom att Dani Och Fania var duktiga i hoppningen :D
Min häst har jag skrittat nu i två dagar, superhärligt! :D
Nu ska jag iväg hem till Dani och sova där inatt för imorgon ska vi till Öland och sola och bada och så blir det ett stopp i Kalmar på hemvägen, kanske lite shopping?! Vad vi ska hitta på ikväll visar sig ;D

Nähä nu måste jag fortsätta packa:)


Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0