24 juni

Hej!

Dagen har rullat på, var ett bra tag hemma hos A och det var jättetrevligt och supergod mat fick jag :D.  Ikväll har jag varit i stallet och tagit hand om mina pojkar och sedan gick jag och hunden en långpromenad här hemma.

Imorgon ska jag hem till min kära vän Elin, ska bli kul för det var lääänge sen vi sågs. :) På kvällen ska jag bada båda mina pojkar och försöka få bort den ingrodda smutsen så dom ser lite rediga ut ;D.


Valet är bestämmt nu, har blivit mycket funderande och velande fram och tillbaka men nu så! Imorgon väntar ett telefonsamtal och sen är nog saken i land. Vill tacka er få personer som förstår och hjälpt mig så mycket ni kan!



Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0