23 juni

Godkväll!

Första dagen hemma :D Har varit skönt, träffat mina pojkar och alla i stallet (min älskade Dallus såklart! och min favorit Alice) och har såklart sovit ut ordentligt men tyvärr är jag helt utmattad än både psykiskt och fysiskt.

Imorgon ska jag hem till A sedan stallet och kanske sola lite på em. Elin kommer hem också, får se om vi hinner träffas något. :)
Måste ju träffa Alicius snart också, var för länge sen sist! :D

Imorgon ska valet var bestämmt och det är svårt men jag tror jag har bestämmt mig faktiskt. Jag har hela tiden gått och tänkt hur svårt detta val är och att jag förmodligen aldrig kommer kunna bestämma mig men i själva verket är det nog lättare än jag trott att välja rätt. Hur svårt kan det vara? Svårt men man får tänka på allting och väga för och nackdelar, sedan blir det ganska lätt. Men en del tvivel återstår.... Suck!


Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0