11 juni

Hej!

Idag har jag helt sjukt ont i huvudet så allt jag gör blir hemskt jobbigt. :(

Började dagen med att sova ut ordentligt sedan tog jag och vovven en promenix i parken, jag gick sedan upp på stan för lite ärenden och så var jag ju bara tvungen att smaka den nya Marabou Sommar. Supergod! :9
Nu har jag precis vart på sjukgymnastiken och det var väldigt frusterande att inte kunna prestera till fullo pga den här jäkla huvudvärken.

Om ett litet tag ska jag till stallet och inatt sover jag inte hemma så det blir inget inlägg ikväll.

Lägger in denna bild för den är så klockren på mina pojkar, haha kolla tänderna :D:





Hejs!

Kommentarer
Postat av: SOFHIE

Hih, han naffsar.^^

Sv; Oh, tack det samma min kära..

När drog du till GBG? :o

2009-06-11 @ 18:54:22
URL: http://iemells.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha jaa :D

Varsågod! Jag sticker på söndag. :)

2009-06-12 @ 11:31:00
URL: http://hopeandcourage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0